ZÁKAZNICKÁ  PODPORA:    Po - Pá:    8:00 - 16:00   |      552 304 048      info@lederzentrum.cz
  REGISTRACE   |  



Způsoby doručení

 

Osobní vyzvednutí


Své objednávky si můžete bezplatně vyzvednout i osobně na adrese sídla naší firmy v pracovních dnech od 8:00 - 16:00 hod. Po objednání je zboží zpravidla připraveno k odběru následující den a po dobu 7 pracovních dnů bude pro Vás rezervováno. Než se pro něj vypravíte, vyčkejte na SMS a e-mail s potvrzením, že je zásilka připravena! Pokud si zboží v této lhůtě neodeberete, bude uvolněno do dalšího prodeje.



Česká pošta, s.p.


 

Balík Do ruky České pošty, s.p.

 

· Poštovné je v případě platby předem 185 Kč, v případě platby na dobírku + 30 Kč.

· Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby Balík Do ruky tj. doručením na adresu uvedenou v objednávce.

· Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.

· V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.

· Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty zde.

· V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky.

· Na poště bude balíček uchován k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní.

Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.

 

Balík Na poštu České pošty, s.p.

 

· Poštovné je v případě platby předem 175 Kč, v případě platby na dobírku + 30 Kč.

· Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby Balík Na poštu, zákazník si zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.

· Balík lze poslat na jakoukoliv z 3.300 poboček České pošty.

· Balík lze před doručením přesměrovat na jinou pobočku.

· Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.

· V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.

· Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty zde.

· Na poště bude balíček uchován k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní.

Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.


 

Kurýrní služba DPD


 

DPD Classic

 

· Cena za dopravu je v případě platby předem 135 Kč v případě platby na dobírku + 30 Kč.

· Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD na adresu uvedenou v objednávce.

· Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.

· Příjemci je zaslán den předem e-mail s oznámením o doručení.

· Pojištění do 50 000 Kč v ceně přepravy.

· Až 3 pokusy o doručení.

· Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.

· Průběh doručování své zásilky můžete jednoduše sledovat díky trasovacímu kódu na webové adrese kurýra.

Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.

 

DPD Private

 

· Cena za dopravu je v případě platby předem 149 Kč v případě platby na dobírku + 30 Kč.

· Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD na adresu uvedenou v objednávce.

· Zboží bude doručeno následující pracovní den od expedování zásilky.

· Příjemci je v den doručování upřesněn hodinový interval doručení sms zprávou nebo e-mailem.

· Pojištění do 50 000 Kč v ceně přepravy.

· Až 3 pokusy o doručení.

· Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení.

· Průběh doručování své zásilky můžete jednoduše sledovat díky trasovacímu kódu na webové adrese kurýra.

Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.

 

DPD Pickup

 

· Cena za dopravu je v případě platby předem 85 Kč v případě platby na dobírku + 30 Kč.

· Objednané produkty Vám budou dopraveny zpravidla do druhého dne na vybrané výdejní místo.

· Příjemce je informován při doručení zásilky do výdejního místa a v případě, že si zásilku nevyzvedne do 4 dnů od naskladnění, obdrží zprávu o blížícím se vrácení zásilky zpět k odesílateli.

· V současné době můžete využívat téměř 1250 výdejních míst Pickup.

Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.

 

 

Doručovací služba Zásilkovna


 

· Cena za dopravu je v případě platby předem 60 Kč, v případě platby na dobírku + 30 Kč.

· Objednané produkty Vám budou dopraveny zpravidla do druhého dne na vybrané výdejní místo Zásilkovny. Seznam výdejních míst s jejich detaily naleznete i zde https://www.zasilkovna.cz/pobocky

· V okamžiku expedice obdržíte email o předání zásilky přepravci, společně s číslem zásilky a odkazem, kde je možné sledovat průběh doručování https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

· Po doručení na výdejní místo budete informování e-mailem i formou SMS, že je Vaše zásilka připravena. Obdržíte heslo pro vyzvednutí, které slouží jako doklad pro ověření (zásilka tedy může být vydána i jiné osobě, které své heslo sdělíte).

· Standardní úložní doba na výdejních místech Zásilkovny je 7 dní. Úložní dobu je možné prodloužit na 21 dní.

· Na všech výdejních místech je možné platit v hotovosti, na vybraných místech i platební kartou.

Zkontrolujte si, prosím, před převzetím zásilky neporušenost obalu, a v případě pochybností i doporučujeme provést kontrolu obsahu přímo na příslušném výdejním místě.

 

 

Poškozená zásilka

· Zásilku si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít.

· V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem

· Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte.

· Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce již reklamaci neuzná.

 

 

Skladové zboží expedujeme do 48 hodin od přijetí objednávky. Zboží na objednávku expedujeme ihned po obdržení zboží od našeho dodavatele, zpravidla do 14 dnů. Dodací lhůta je 2 pracovní dny. Při platbě zboží bankovním převodem bude zboží vyexpedováno až po připsání platby na náš účet.

 

Při objednávce zboží nad 2000,- Kč je dopravné zdarma!

Copyright © 2017 Lederzentrum ČR Všechna práva vyhrazena! [All rights reserved]